Despre Parmafood
Pozitii de top in vanzari si acoperire

S.C.Parmafood Group Distribution S.R.L. este o companie cu capital romanesc infiintata in 1992 in Bucuresti. Este unul dintre principalii jucatori de pe piata din Romania de distributie a alimentelor si bauturilor
 

Incepand cu anul 1991, Parmafood a dezvoltat o retea nationala de distributie bazata in principal pe distributia produselor Santal, Parmalat. 
In scurt timp, Santal devine numarul 1 in categoria de sucuri naturale 100%, pozitie care se va pastra o perioada indelungata. In 1996 s-a deschis o noua filiala in Constanta, de unde va face distributie pe toata zona de Sud Est a Romaniei. 
De-a lungul anilor, Parmafood isi va completa oferta de import cu brand-uri internationale: Twinings, Tabasco, De Cecco, Pietro Coricelli, Mutti, Mazza, Bonomi, fiind mereu in cautarea noului, a inovatiei.
In prezent, urmare a unei investitii de peste 10 milioane euro in 2008, Parmafood va opera intr-un nou Depozit Logistic destinat activitatii de distributie, cu o suprafata de 7000 mp, va implementa noi sisteme de operare integrate, WMS, ERP si SFA care vor sustine o activitate la cele mai noi standarde. 
Actualmente, Parmafood acopera toate segmentele de distributie la nivel national: K.A., Horeca, Retail Traditional.

Oferta Parmafood contine solutii pentru:

Restaurante si pizzerii;

Cluburi si baruri;

Bucatarie internationala.

In prezent, Parmafood face politica de import, distributie si promovare pentru peste 50 de producatori internationali, reusind ca in cei aproape 25 de ani de experienta sa aduca succes unor branduri internationale pe piata din Romania.

Activitatea companiei

Activitatea companiei de distributie incearca sa mentina un echilibru intre vanzarile catre comertul cu amanuntul modern si HoReCa, printr-un amestec de produse care aduc beneficii atat clientilorcat si produselor.

Vanzarile Parmafood:

48% produse importate si 52% produse de la furnizori locali